Monday, May 4, 2009

CW-4 Terdorong lagi......

Bila mendapat suntikan semangat dari rakan-rakan yang sama-sama berjuang dan juga dari rakan-rakan 9M yang tidak jemu-jemu memberikan kata semangat dan nasihat serta kaedah yang sesuai bagi memastikan saya berada di laluan yang betul, saya rasa inilah yang dikatakan semangat HAM atau HAM Spirit.

Tujuan saya menulis cerita CW ini bukanlah semata-mata untuk orang lain tetapi untuk diri sendiri. Ini juga secara sedar akan menjadikan saya lebih berdisiplin untuk belajar CW, bila membuka blog sendiri maka untuk meneruskan catatan saya perlu terus belajar sehingga dapat mencatitkan perkembangan dari masa ke semasa. Jika tiada sebarang 'post' baru, maka itu bermakna disiplin saya semakin luntur dan semangat juga makin menurun.

Setiap manusia di anugerahkan dengan kelebihan masing-masing, oleh itu hanya Jauhari yang mengenal manikam.....

Ada orang yang boleh menangkap cepat, ada yang lembab..ada yang slow motion....ada yang laju macam siput....laju macam mat rempit...macam2 lah.....tapi anda kategori macam mana?

Begitu juga kita, orang akan ramai mengkritik tapi kritikan membinalah yang diperlukan oleh sesiapapun, orang boleh buat kenyataan macam-macam....tapi kenyataan positif yang kita perlukan.

CW is nothing....unless we make it into something.

Hari ini...saja suka-suka dengar rhythm CW akan tetapi hanya callsign saya iaitu 9W2PRO selama 10 minit sahaja.

----. .-- ..--- .--. .-. ---

0 comments:

Post a Comment